Kørelærer med mere end 12 års erfaring

Som din foretrukne kørelærer i og omkring både Oksbøl, Varde og Blåvand har jeg undervist dygtige og sikre billister i mere end otte år, og jeg hjælper også gerne dig med at få eller generhverve dit kørekort.

Fokus på elevernes individuelle forløb

Mit navn er Lillly, og jeg er kørelærer på LH Køreskole, som jeg selv driver.

Jeg går meget op i, at kunne tilbyde en kvalitetsundervisning og ikke blot et hurtigt kørekort.

For mig handler det om at undervise mine elever, så de både er trygge og dygtige i trafikken. For at opnå dette er det vigtigt, at jeg som kørelærer sætter god tid af til den enkelte elev på mine hold. Derfor kan du stille alle de spørgsmål, som du løbende måtte have igennem undervisningen. Tilmed sørger jeg for at teste dine svagheder på vejene, før du bliver sluppet løs alene i trafikken.

En kørelærer med fokus på elevens indlæring

Som erfaren kørelærer er jeg bevidst om, at det vigtigste for en køreskole er at skabe de rette rammer for at opnå den bedst mulige indlæring for dig som elev. Derfor tager jeg kun imod små hold af maksimum seks personer ad gangen. Dette er for at sikre mig, at der er rigeligt med tid til den enkelte.

Hele undervisningen foregår i samarbejde med mig som din kørelærer, så du hele tiden kan få hjælp og professionel rådgivning.

Du kan kontakte mig på telefon 20 16 70 19 eller på mail j.l.henneberg@mail.dk for tilmelding eller mere information.

Kontakt os​

LH-KØRESKOLE

Torvegade 6, 6840 Oksbøl

j.l.henneberg@mail.dk

Telefon:

HOLDSTART

Jeg har jævnlig holdstart, så du hurtigt kan komme igang.

Kontakt og hør nærmere på
tlf: 20 16 70 19.

Find mig på Facebook

Klik her.