Generhverv kørekort ved betinget eller ubetinget frakendelse

Hos LH Køreskole hjælper jeg dig med en generhvervelse af dit kørekort. Dette gælder både, hvis du har en betinget eller ubetinget frakendelse af det.

Ved betinget frakendelse af kørekortet beholder du førerretten, hvis du består en kontrollerende køreprøve inden for 3 måneder, og undgår et klip inden for de næste 3 år. Har du kørt spirituskørsel skal du også gennemfører et AT kursus (Alkohol og Trafik kursus).

Ved ubetinget frakendelse af kørekortet beholder du ikke førerretten. Dvs. at du ikke må føre et køretøj, hvor kørekort er lovpligtigt.

​Skræddersyet undervisning til generhvervelse af kørekort

Jeg har mange års erfaring med at hjælpe billister med en generhvervelse af kørekort i og omkring både Oksbøl, Varde og Blåvand, og jeg hjælper også dig.

For en rutineret billist, der skal generhverve kørekort, er det ikke altid nødvendigt med en masse ekstra køretimer.​ På min køreskole har du derfor mulighed for at få skræddersyet undervisningen efter egne ønsker og behov.​

Generhverv kørekort med fokus på teori

Et af de fokuspunkter, der bør indgå er i generhvervelsen er ekstra teoriundervisning. Der er mange regler og andet, der skal overholdes, når man skal generhverve kørekort. Jeg tilbyder derfor at hjælpe med alt, så du blot behøver at bestå prøverne igen.

Normalt er det ikke noget problem for en rutineret billist at bestå køreprøven i forbindelse med generhvervelse af kørekort. Problemet opstår ofte i forbindelse med teoriprøven, hvor man med tiden har glemt mange af de basale regler. Derfor sørger jeg for at fokusere mere på denne del, så du kan blive klar til teoriprøven endnu en gang.

Hvad kan jeg hjælpe med?

Hvis du har spørgsmål eller andet, jeg skal hjælpe dig med, så er du velkommen til kontakte mig gennem denne formular.

Glæder mig til at høre fra dig!​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt mig for generhvervelse af kørekort

Skal du have fornyet dit kørekort, kan du kontakte mig for generhvervelse. Som kørerlærer rådgiver jeg gerne og sammen kan vi lægge en plan. Du er altid velkommen til at kontakte mig på telefon 20 16 70 19 eller på mail j.l.henneberg@mail.dk, så vi sammen kan lave en aftale.

Kontakt os​

LH-KØRESKOLE

Torvegade 6, 6840 Oksbøl

j.l.henneberg@mail.dk

Telefon:

HOLDSTART

Jeg har jævnlig holdstart, så du hurtigt kan komme igang.

Kontakt og hør nærmere på
tlf: 20 16 70 19.

Find mig på Facebook

Klik her.