Ankenævn og klager i Oksbøl

LH Køreskole er medlem af Dansk Kørelærer-Union. Det betyder, at mine kunder kan benytte sig af Ankenævnet for Køreundervisning, hvis de har klager over den praktisk eller den teoretisk undervisning.

Som kunde hos LH Køreskole i Oksbøl ved Varde & Blåvand har du dermed en ekstra sikkerhed for, at du vil modtage en kompetent og kvalificeret undervisning.

Hvis du har klager over den afsluttende køreprøve, skal du tage kontakt til politimesteren i den politikreds, hvor prøven er foregået.

Vil du klage over politimesterens afgørelse, kan du anke den til Færdselsstyrelsen.

Kontakt LH Køreskole, hvis du vil høre mere om garantiordning og klagemuligheder.

Kontakt os​

LH-KØRESKOLE

CVR: 29575614

Torvegade 6, 6840 Oksbøl

j.l.henneberg@mail.dk

Telefon:

HOLDSTART

Jeg har jævnlig holdstart, så du hurtigt kan komme igang.

Kontakt og hør nærmere på
tlf: 20 16 70 19.

Find mig på Facebook

Klik her.